Mazda 2 Revolution Forums banner
301 - 320 of 447 Posts
Hoi ASH8,
Hoi, ik ben gebruiker mazda 2 GT 2016 voor Zuid-Azië, ik wil firmware 70 of 74 upgraden. stuur me alsjeblieft de downloadlink en tutorial.
ik koop een nieuw retrofit-onderdeel voor activering van android auto en auto carplay.
Hoi ASH8,
Hoi, ik ben gebruiker mazda 3 2016 voor Japan, ik wil firmware 74 upgraden. Kun je me alsjeblieft de downloadlink en tutorial sturen?
Ik heb een retrofit-onderdeel gekocht voor android auto en auto carplay.

Discussion starter · #306 ·
74.00.324A 4A N (ADR) .up bestand alsjeblieft ik kom uit NZ en mijn os is 56.00.401 ik probeer het al dagenlang alsjeblieft help me!
Ach kom op, je bent hier 2 uur geleden lid geworden, lees de eerste post in deze thread, stuur me een bericht door op mijn Avatar te klikken voor Firmware.

Mazda 2 MZD - Mazda Connect Firmware 74.00.324 NA N

Ik kan je geen bericht sturen omdat ik nieuw ben in deze community.

Ik kom uit Thailand. Zou je me de link willen sturen om de firmware te downloaden die ik in Thailand kan gebruiken?

Hallo, goedemorgen. Ik ben nieuw op dit forum... Ik zag dat de publicaties die ik heb bekeken erg interessant waren, ik was ook geĂŻnteresseerd in de nieuwe 74.00.324A 4A N (ADR), ik zocht maar vond alleen uit een andere regio enzovoort... als iemand van jullie het zou kunnen delen.

Hallo!

Ik heb een Mazda Demio 2017 (Japanse import in de EU).

Ik wil mijn firmware updaten - momenteel heb ik de 59.00.502 JP M.

Moet ik updaten van 59 naar 70 of kan ik direct van 59 naar 74 springen?

Kunt u mij alstublieft helpen? :)

301 - 320 of 447 Posts