WAARSCHUWING: GEBRUIK GEEN SMARTPHONE OM FIRMWARE TE DOWNLOADEN EN TE INSTALLEREN OP EEN KLEINE USB FLASH DRIVE. .... GEBRUIK ALLEEN EEN WINDOWS 11 PC - LAPTOP.
ALERT: Houd er rekening mee dat MAZDA ALLEEN de BEDRADE AUX Hub en twee grote USB-kabels ondersteunt voor Carplay en/of AndroidAuto Conversies.
Echte Mazda CP/AA Wireless wordt ALLEEN verkregen door een geüpdate ''Wireless CMU'' (de hardware in het dashboard) en de geüpdate nieuwe AUX Hub te gebruiken.
MAZDA VERKOOPT OF ONDERSTEUNT CP/AA WIRELESS NIET VIA een ''Carplay Dongle'' alleen via duurdere "Wireless CMU".
Deze ''Carplay Dongles'' zijn niet van Mazda en kunnen niet worden beschouwd als een echt Mazda-onderdeel.
Ze worden verkocht via Amazon, eBay etc., ik zou voorzichtig zijn met hun levensduur (of levensduur).
Persoonlijk raad ik alleen de ORIGINELE CP/AA-update aan, waarvoor de 2 bedrade USB-kabels en de installatie van de bijgewerkte AUX Hub of Box VEREIST zijn NADAT uw 74.00.324A Firmware werkt. De nieuwste en definitieve 74.00.324A Mazda Firmware
werkt prima met deze draadloze Carplay Dongles, MAAR ik raad u AAN ALLEEN de instructie te gebruiken die ik lever met al mijn Echte Mazda Firmware, aangezien deze andere papieren die worden geleverd, ofwel oude en verouderde Firmware zijn van een Google-link en instructies die erg vaag zijn.
OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U KOSTEN IN REKENING BRENGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAÏNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN
LET OOK OP: U KUNT INFOTAINMENTSYSTEMEN NIET VERANDEREN OF VERWISSELEN.
ALLE EXPORT Mazda 2 GEBRUIKEN DE 6e GENERATIE MAZDA CONNECT.
7e generatie MAZDA HOME SCREEN heeft de witte tekst op zwart scherm.
6e generatie MAZDA HOME SCREEN heeft de rode selectiepictogrammen op zwart scherm.
LET OP: 74.00.324A IS NU DE DEFINITIEVE FIRMWARE, aangezien alle Mazda-auto's die deze .up Firmware gebruiken, UIT PRODUCTIE zijn en niet langer worden geïnstalleerd in nieuwe Mazda's die in 2024 zijn gemaakt.
Ja, deze Firmware-update is voor alle Mazda 2's met het touchscreen zoals hierboven getoond, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% Echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst.
Het Echte Mazda Firmware-onderdeel dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft mij alleen maar een bericht te sturen (zie hieronder) het land en de regio die u nodig heeft met uw huidige versienummer in de auto dat vandaag in gebruik is, ik zal u de juiste downloadlink terugsturen.
Om erachter te komen welke versie er nu in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende..
1. Raak de rode ronde tandwiel van "SETTINGS" op het startscherm aan.
2. Vervolgens bovenaan het scherm helemaal rechts de grijze map "System".
3. Scrol omlaag op het scherm naar "About", raak About aan.
4. Raak vervolgens "Version Information" aan, dit toont u de huidige Firmware die vandaag in uw auto wordt gebruikt en de land- of regiocode zoals EU N, of NA N of 4A N, dus vertel me dit ook in uw retourbericht aan mij.
Zodra u de nieuwste firmware hebt geïnstalleerd en in de auto hebt gebruikt, moet u de twee sets Echte Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven zich bevinden) passen.
Nieuwe CP/AA Kit in afbeelding hieronder.
U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect System geeft.
Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden.
WAARSCHUWING ⚠ : GEBRUIK GEEN USB FLASH DRIVE GROTER DAN 16 GB.
LET OOK OP: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw Firmware voor Connect bijwerkt, aangezien de meeste dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout.
OPMERKING: Links naar veilige nieuwe Echte Connect Firmware worden NOOIT openbaar in DEZE THREAD of Forum geplaatst, ze worden ALLEEN via een privébericht rechtstreeks naar u verzonden.
ALS u op zoek bent naar de Echte Mazda Firmware zoals vermeld PRIVÉ BERICHT mij ALLEEN hier in dit Forum met uw model, welke besturingssysteemversienummers in elk (Fail-safe en Reinstall) en in welk land de auto wordt gebruikt, STUUR MIJ ALLEEN een foto van het scherm "OS VERSION" Instellingen. Nieuwe leden moeten in het Forum posten om in aanmerking te komen.
KLIK HIER Hieronder...
Klik om een bericht te sturen
VRAAG ALSJEBLIEFT NIET OM FIRMWAREBESTANDEN in MEERDERE MAZDA FORUMS.?
ALS U "ASH8" een bericht stuurt, wat IK BEN, DAN BEN IK DEZELFDE PERSOON!
U krijgt niet sneller wat u wilt, maar creëert meer werk voor mij
VOORBEELD HIERONDER VAN DE SCHERMAFBEELDING DIE IK NODIG HEB VAN UW FIRMWAREVERSIE IN UW AUTO NU,
STUUR MIJ DAN EEN BERICHT MET UW AFBEELDING INBEGREPEN......
WAARSCHUWING: LET OP, ALS U MIJ GEEN FOTO KUNT LEVEREN
VAN DE BESTAANDE FIRMWAREVERSIE VAN DE AUTO IN UW PRIVÉ BERICHT AAN MIJ OM TE VERIFIËREN, KAN IK U HET MAZDA CONNECT UPDATE-BESTAND(EN) NIET UITREIKEN.
HET .Pdf-bestand voor FIRMWARE-INSTALLATIE-INSTRUCTIES WORDT GELEVERD in ELKE BESTANDENSET.
DE .PDF INSTALLATIE-INSTRUCTIES VOOR DE INSTALLATIE VAN DE NIEUWE AUX Hub HARDWARE STAAN IN DEZE LINK HIER....AUX HUB EN KABEL HARDWARE INSTALL .PDFs
OPMERKING: MIJN ANTWOORD aan U kan tot 14 uur duren, aangezien ik in Australië ben, wees geduldig.
Download geen Firmware-bestanden van andere websites of YouTube, aangezien deze geen ondersteuning bieden en meestal
maar één van de drie regio's. U kunt uw CMU BRICKEN.