Mazda 2 Revolution Forums banner
341 - 360 of 447 Posts
Hallo mensen! Is er iemand die me een nieuwe firmware kan sturen? Ik heb een privébericht naar ASH8 gestuurd, maar er is al de tweede dag geen antwoord. Ik ben nu op vakantie en ik wil het zo snel mogelijk doen. Ik heb nieuwe 74.00.324A firmware nodig. Mijn huidige versie is 74.00.200 4 A N. Bedankt!

Discussion starter · #347 ·
Hoi ASH8

Heb een EU-firmware nodig voor een JP-auto, wil graag dat de navigatie werkt in Cyprus

Bedankt,
Mikhail
Je zult nooit EU-navigatie in een JDM Mazda werkend krijgen in Cyprus.

Alle JDM Mazda's gebruiken een exclusief GPS-systeem ALLEEN voor Japan met exclusieve hardware en antenne, ja, je kunt Mazda Connect naar EU N veranderen en de meeste dingen zullen werken, MAAR Navigatie staat weer los en zal NOOIT werken zonder grote hardware- en antenne-veranderingen van JP naar EU.

Je kunt beter de JDM CMU updaten met EU N 74.00.324A Firmware, en dan CarPlayTM-AndroidAuto hardware kopen en installeren en Google Maps etc. gebruiken voor navigatie.

Image

Image

Image

Hallo ASH8

Bedankt voor je snelle antwoord, je hebt wat twijfels geuit over mijn doel.

Dus wat je zegt, betekent dat deze mensen niet de volledige waarheid spreken?

Zoals ik de tekst op de pagina lees, worden jp-auto's ondersteund, maar is eu-firmware nodig.

Sorry als ik een paar veelgestelde vragen heb gemist, en ik ben een nieuwe Mazda-eigenaar.

Mikhail

Discussion starter · #349 ·
Kijk, ik doe dit al tientallen jaren.

Mazda JDM in Japan voor generatie 6 auto's Gebruik GEEN NNG/Here merk Navigatie, het gebruikt Makazone merk (spelling) ALLEEN gebruikt in en voor Japan GPS.

Alle EU, NA, 4A gebruiken NNG-HERE SD-kaarten (kaarten), ze zullen NOOIT werken in originele Makazone GPS Hardware in JDM verkochte auto's.

Zoals je kunt zien op deze namaak SD-kaarten in je link staat 'Here' Maps.

Kijk, ik doe dit al tientallen jaren.

Mazda JDM in Japan voor generatie 6 auto's Gebruik GEEN NNG/Here merk navigatie, het gebruikt ALLEEN het merk Makazone (spelling) dat ALLEEN wordt gebruikt in en voor Japan GPS.

Alle EU, NA, 4A gebruiken NNG-HERE SD-kaarten (kaarten), ze zullen NOOIT werken in originele Makazone GPS-hardware in JDM verkochte auto's.

Zoals je kunt zien op deze vervalste SD-kaarten in je link staat 'Here' Maps.
Nogmaals bedankt ASH8

Zowel voor het advies als om te voorkomen dat ik die sd nutteloos koop.

Hallo mensen, is er iemand die me een nieuwe firmware kan sturen? Ik heb een privébericht naar ASH8 gestuurd, maar er is al geen antwoord op de tweede dag. Ik ben nu op vakantie en ik zou het zo snel mogelijk willen doen. Ik heb nieuwe 74.00.324A firmware nodig. Mijn huidige versie is 74.00.200 4 A N. Bedankt
Hoe is het hiermee gegaan? Ben je erachter gekomen hoe je het kunt krijgen?

Ik heb een Mazda2 uit 2015. Een eerdere post vermeldt dat de toepasselijke modellen/VIN's voor Firmware Versie 74.00.324A 2016-2023 Mazda2 zijn. Is deze firmwareversie ook compatibel met het model uit 2015?

341 - 360 of 447 Posts