Mazda 2 Revolution Forums banner
381 - 400 of 447 Posts
View attachment 886
View attachment 1072

ALERT: Houd er rekening mee dat MAZDA ALLEEN de BEDRADE aangesloten AUX-hub en twee grote USB-kabels ondersteunt voor Carplay- en/of AndroidAuto-conversies.
Echte Mazda CP/AA Wireless wordt ALLEEN verkregen door een bijgewerkte voor ''Wireless CMU'' (de binnenste Dash Hardware) en de bijgewerkte nieuwe AUX Hub te gebruiken.
MAZDA VERKOOPT of ONDERSTEUNT CP/AA WIRELESS ALLEEN VIA een ''Carplay Dongle'' alleen via duurdere "Wireless CMU".
Deze ''Carplay Dongles'' zijn niet van Mazda en kunnen ook niet als een echt Mazda-onderdeel worden beschouwd.
Ze worden verkocht via Amazon, eBay etc., ik zou voorzichtig zijn met hun levensduur (of levensduur).
Persoonlijk raad ik alleen de ORIGINELE CP/AA-update aan, waarvoor de 2 bedrade USB-kabels en de installatie van de bijgewerkte AUX-hub of -box VEREIST zijn NADAT uw 74.00.324A-firmware werkt. De nieuwste en definitieve 74.00.324A Mazda-firmware
werkt prima met deze draadloze Carplay Dongles, MAAR ik raad u AAN ALLEEN de instructie te gebruiken die ik lever met al mijn Echte Mazda-firmware, aangezien deze andere papieren die worden geleverd, ofwel oude en verouderde firmware zijn van een Google-link en instructies die erg vaag zijn.

OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U KOSTEN IN REKENING BRENGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAĂŹNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN

LET OOK OP: U KUNT INFOTAINMENTSYSTEMEN NIET WIJZIGEN of UITWISSELEN.

ALLE EXPORT Mazda 2 GEBRUIKEN de 6e GENERATIE MAZDA CONNECT.
7e generatie MAZDA HOME SCREEN heeft de witte tekst op zwart scherm.

6e generatie MAZDA HOME SCREEN heeft de rode selectiepictogrammen op zwart scherm.

LET OP: 74.00.324A IS NU DE DEFINITIEVE FIRMWARE, aangezien alle Mazda-auto's die deze .up-firmware gebruiken, UIT PRODUCTIE zijn en niet langer worden geĂŻnstalleerd in nieuwe Mazda's die in 2024 zijn gemaakt.

Ja, deze firmware-update is voor alle Mazda 2's met het volgende touchscreen zoals hierboven getoond, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% Echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst.

Het Echte Mazda-firmware-onderdeel hiervan dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft alleen maar mij (zie hieronder) het land en de regio te sturen die u nodig heeft met uw huidige versienummer in de auto dat vandaag in gebruik is, ik zal u de juiste downloadlink terugsturen.
Om erachter te komen welke versie er nu in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende..
1. Raak het rode ronde tandwiel van "SETTINGS" op het startscherm aan.
2. Vervolgens bovenaan het scherm helemaal rechts de grijze map "System".
3. Scrol omlaag op het scherm naar "About", raak About aan.
4. Raak vervolgens "Versie-informatie" aan, dit toont u de huidige firmware die vandaag in uw auto in gebruik is en de land- of regiocode zoals EU N, of NA N of 4A N, dus vertel me dit ook in uw retourbericht.

Zodra u de nieuwste firmware hebt geĂŻnstalleerd en in de auto hebt gebruikt, moet u vervolgens de twee sets Echte Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven in zitten) passen.
Nieuwe CP/AA-kit in afbeelding hieronder.
View attachment 1081

View attachment 1091

U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt gewoon ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect System geeft.

Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden.

WAARSCHUWING âš  : GEBRUIK GEEN USB-FLASHDRIVE GROTER DAN 16 GB.

View attachment 1065

LET OOK OP: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw firmware voor Connect bijwerkt, aangezien de meeste dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout.

OPMERKING: Links naar veilige nieuwe Echte Connect-firmware worden NOOIT openbaar GEPLAATST IN DEZE THREAD of Forum, ze worden ALLEEN via een privébericht rechtstreeks naar u verzonden.
ALS u op zoek bent naar de Echte Mazda-firmware zoals vermeld PRIVÉBERICHT mij ALLEEN hier in dit Forum met uw model, welke besturingssysteemversienummers in elk (Fail-safe en Reinstall) en in welk land de auto wordt gebruikt, STUUR MIJ ALLEEN een afbeelding van de scherminstellingen "OS VERSION". Nieuwe leden moeten in het Forum posten om in aanmerking te komen.
KLIK HIER Hieronder...
Klik om een bericht te sturen

VRAAG ALSJEBLIEFT NIET OM FIRMWAREBESTANDEN in MEERDERE MAZDA FORUMS.?
ALS U "ASH8" een bericht stuurt, wat IK BEN, DAN BEN IK DEZELFDE PERSOON !
U krijgt niet sneller wat u wilt, maar creëert meer werk voor mij
;)

View attachment 1218

View attachment 1236

WAARSCHUWING: LET OP, ALS U MIJ GEEN FOTO KUNT LEVEREN
VAN DE BESTAANDE FIRMWAREVERSIE VAN DE AUTO IN UW PRIVÉBERICHT AAN MIJ OM TE VERIFIËREN, KAN IK U HET MAZDA CONNECT UPDATEBESTAND(EN) NIET UITREIKEN.

ALLE .Pdf-bestand INSTALLATIE-INSTRUCTIES WORDEN BIJ ELKE BESTANDENSET GELEVERD.

OPMERKING: MIJN ANTWOORD aan U kan tot 14 uur duren, aangezien ik in Australië ben, wees geduldig. Download geen firmwarebestanden van andere websites, aangezien deze geen ondersteuning bieden en meestal slechts een van de drie regio's.
Dit is geweldige info, heel erg bedankt!!

Echt geweldig werk dat je doet ASH8, het lijkt moeilijk om deze Mazda connect firmwares te bemachtigen. Ik hoop dat je me kunt helpen met mijn UK 2016 mx-5 (weet dat dit een Mazda 2 forum is maar ze gebruiken dezelfde firmware). Zal DM'en wanneer ik kan.

Hallo,

We hebben een Mazda CX-5 uit 2016 met OS Versie 59.00.502 EU N.

Kunt u mij een link sturen om het nieuwste besturingssysteem te downloaden, waarmee ik de hardware voor Apple CarPlay en Android Auto kan updaten?

View attachment 886
View attachment 1072

ALERT: Houd er rekening mee dat MAZDA ALLEEN de BEDRADE aangesloten AUX-hub en twee grote USB-kabels ondersteunt voor Carplay- en/of AndroidAuto-conversies.
Echte Mazda CP/AA Wireless wordt ALLEEN verkregen door een bijgewerkte ''Wireless CMU'' (de hardware binnen het dashboard) en de bijgewerkte nieuwe AUX-hub te gebruiken.
MAZDA VERKOOPT OF ONDERSTEUNT CP/AA WIRELESS NIET VIA een ''Carplay Dongle'' alleen via duurdere "Wireless CMU".
Deze ''Carplay Dongles'' zijn niet van Mazda en kunnen ook niet als een echt Mazda-onderdeel worden beschouwd.
Ze worden verkocht via Amazon, eBay etc., ik zou voorzichtig zijn met hun levensduur (of levensduur).
Persoonlijk raad ik alleen de ORIGINELE CP/AA-update aan, waarvoor de 2 bedrade USB-kabels en de installatie van de bijgewerkte AUX-hub of -box VEREIST zijn NADAT uw 74.00.324A-firmware werkt. De nieuwste en definitieve 74.00.324A Mazda-firmware
werkt prima met deze draadloze Carplay-dongles, MAAR ik raad u AAN ALLEEN de instructie te gebruiken die ik lever met al mijn Echte Mazda-firmware, aangezien deze andere meegeleverde papieren ofwel oude en verouderde firmware zijn van een Google-link en instructies die erg vaag zijn.

OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U KOSTEN IN REKENING BRENGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAĂŹNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN

LET OOK OP: U KUNT INFOTAINMENTSYSTEMEN NIET VERANDEREN OF UITWISSELEN.

ALLE EXPORT Mazda 2 GEBRUIKEN DE 6e GENERATIE MAZDA CONNECT.
7e generatie MAZDA HOME SCREEN heeft de witte tekst op zwart scherm.

6e generatie MAZDA HOME SCREEN heeft de rode selectiepictogrammen op zwart scherm.

LET OP: 74.00.324A IS NU DE DEFINITIEVE FIRMWARE, aangezien alle Mazda-auto's die deze .up-firmware gebruiken, UIT PRODUCTIE zijn en niet langer worden geĂŻnstalleerd in nieuwe Mazda's die in 2024 zijn gemaakt.

Ja, deze firmware-update is voor alle Mazda 2's met het bovenstaande touchscreen, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% Echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst.

Het Echte Mazda-firmware-onderdeel hiervan dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft alleen maar mij (zie hieronder) het land en de regio te berichten die u nodig heeft met uw huidige versienummer in de auto dat vandaag in gebruik is, ik zal u de juiste downloadlink terugsturen.
Om erachter te komen welke versie er nu in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende..
1. Raak het rode ronde tandwiel van "SETTINGS" op het startscherm aan.
2. Vervolgens bovenaan het scherm helemaal rechts de grijze map "System".
3. Scrol omlaag op het scherm naar "About", raak About aan.
4. Raak vervolgens "Version Information" aan, dit toont u de huidige firmware die vandaag in uw auto wordt gebruikt en de land- of regiocode zoals EU N of NA N of 4A N, dus vertel me dit ook in uw retourbericht.

Zodra u de nieuwste firmware heeft geĂŻnstalleerd en in de auto heeft gebruikt, moet u vervolgens de twee sets Echte Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven in zitten) passen.
Nieuwe CP/AA-kit in afbeelding hieronder.
View attachment 1081

View attachment 1091

U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt gewoon ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect System geeft.

Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden.

WAARSCHUWING âš  : GEBRUIK GEEN USB-FLASHDRIVE GROTER DAN 16 GB.

View attachment 1065

LET OOK OP: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw firmware voor Connect bijwerkt, aangezien de meeste dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout.

OPMERKING: Links naar veilige nieuwe Echte Connect Firmware worden NOOIT openbaar GEPLAATST IN DEZE THREAD of Forum, ze worden ALLEEN via een privébericht rechtstreeks naar u verzonden.
ALS u op zoek bent naar de Echte Mazda-firmware zoals vermeld PRIVÉBERICHT mij ALLEEN hier in dit Forum met uw model, welke OS-versienummers er in elk (Fail-safe en Reinstall) staan en in welk land de auto wordt gebruikt, STUUR MIJ ALLEEN een foto van het scherm "OS VERSION" Instellingen. Nieuwe leden moeten in het Forum posten om in aanmerking te komen.
KLIK HIER Hieronder...
Klik om een bericht te sturen

VRAAG ALSJEBLIEFT NIET OM FIRMWAREBESTANDEN in MEERDERE MAZDA FORUMS.?
ALS U "ASH8" een bericht stuurt, dat ben IK, DAN BEN IK DEZELFDE PERSOON!
U krijgt niet sneller wat u wilt, maar creëert meer werk voor mij
;)

View attachment 1218

View attachment 1236

WAARSCHUWING: LET OP, ALS U MIJ GEEN FOTO KUNT LEVEREN
VAN DE BESTAANDE FIRMWAREVERSIE VAN DE AUTO IN UW PRIVÉBERICHT AAN MIJ OM TE VERIFIËREN, KAN IK U HET MAZDA CONNECT UPDATEBESTAND(EN) NIET UITREIKEN.

ALLE .Pdf-BESTANDINSTALLATIE-INSTRUCTIES WORDEN BIJ ELKE BESTANDENSET GELEVERD.

OPMERKING: MIJN ANTWOORD aan U kan tot 14 uur duren, aangezien ik in Australië ben, wees geduldig. Download geen Firmware-bestanden van andere websites, aangezien deze geen ondersteuning bieden en meestal slechts een van de drie regio's.
Slechts een antwoord om @ASH8 te bedanken voor het updatebestand voor mijn Mazda2. Zeer duidelijke instructies ook.

Discussion starter · #396 ·
Hey,
Net vandaag mijn Mazda 3 gekregen. Jaar 2014.
Huidige SW Firmware versie is 31.00.100
Ik rijd ermee in Hongarije, Europa.

Kan deze worden bijgewerkt naar 74.00.324 EU?
Ja, dat kan, maar uw Mazda 3 heeft 2 volledige versie-updates nodig om de nieuwste 74.00.324 te krijgen.

Zie de EERSTE post in dit draadje om te zien wat er van u wordt gevraagd, DAN zal ik u alles leveren wat u nodig heeft
VIA een 'one on one' persoonlijk bericht, IK PLAATS GEEN LIVE LINKS IN OPEN THREADS VANWEGE DCMA-WETTEN.

Ik ben hier nieuw. Ik heb een Mazda 6 Grand Touring uit 2017 en wil updaten naar Apple Carplay. De huidige firmwareversie is 59.00.502 NA N. Ik weet dat ik de 74.00.324 NA N firmwareversie nodig heb. Moet ik eerst andere versies installeren? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Hallo - nieuw hier. Mijn Mazda 2 is vanuit Japan naar de EU geĂŻmporteerd. Draait momenteel op 70.00.367. Wat is de nieuwste versie die ik kan installeren en kan ik updaten van JP naar EU?

Ik waardeer alle hulp. Bedankt.

381 - 400 of 447 Posts