Mazda 2 Revolution Forums banner
141 - 160 of 447 Posts
View attachment 886 OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U GELD VRAGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAÏNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN! Ja, deze Firmware-update is voor alle Mazda 2's met het volgende touchscreen zoals hierboven getoond, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst. Het echte Mazda Firmware-onderdeel dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft alleen maar een bericht te sturen met het land en de regio die u nodig heeft, samen met uw huidige versie in de auto die vandaag wordt gebruikt, dan stuur ik u de juiste downloadlink terug. Om erachter te komen welke versie er momenteel in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende: 1. Raak het rode ronde tandwiel van "SETTINGS" op het startscherm aan. 2. Vervolgens bovenaan het scherm, helemaal rechts, de grijze map "System". 3. Scrol omlaag op het scherm naar "About", raak About aan. 4. Raak vervolgens "Version Information" aan, dit toont u de huidige Firmware die vandaag in uw auto wordt gebruikt en de land- of regiocode zoals EU N, of NA N of 4A N, dus geef dit ook aan in uw retourbericht aan mij. Zodra u de nieuwste firmware hebt geïnstalleerd en in de auto hebt gebruikt, moet u de twee sets originele Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven zich bevinden) passen. U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt gewoon ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect-systeem geeft. Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden. WAARSCHUWING ⚠ : GEBRUIK GEEN USB-FLASH-DRIVE GROTER DAN 16 GB. OOK OPMERKING: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw Firmware voor Connect bijwerkt, aangezien de meeste dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout. OPMERKING: Links naar veilige nieuwe Genuine Connect Firmware ZULLEN NOOIT openbaar in DEZE THREAD worden geplaatst, ze worden ALLEEN via een privébericht naar u verzonden.
Bedankt voor de steun. Deel de nieuwste firmware-update voor Mazda 3 2017 Sport HB. Huidige versie 59.00.441 NA N. De huidige muziekdatabaseversie is 00.07.000. De huidige Fail-Safe-versie is 59.00.441

View attachment 886

OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U KOSTEN IN REKENING BRENGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAĂŹNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN!

Ja, deze Firmware-update is voor alle Mazda 2's met het bovenstaande touchscreen, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst.

Het originele Mazda Firmware-onderdeel dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft alleen maar een bericht te sturen met het land en de regio die u nodig heeft met uw huidige versie in de auto die vandaag in gebruik is, ik zal u de juiste downloadlink terugsturen.
Om erachter te komen welke versie er nu in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende..
1. Raak het rode ronde tandwiel van "SETTINGS" op het startscherm aan.
2. Volgende boven aan het scherm, helemaal rechts, grijze map van "Systeem".
3. Scrol omlaag op het scherm naar "Over", raak Over aan.
4. Raak vervolgens "Versie-informatie" aan, dit toont u de huidige Firmware die vandaag in uw auto in gebruik is en de land- of regiocode zoals EU N of NA N of 4A N, dus vertel me dit ook in uw retourbericht.

Zodra u de nieuwste firmware hebt geĂŻnstalleerd en in de auto hebt gebruikt, moet u de twee sets originele Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven in zitten) passen.

U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt gewoon ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect-systeem geeft.

Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden.

WAARSCHUWING âš : GEBRUIK GEEN USB-FLASH-DRIVE GROTER DAN 16 GB.

LET OOK OP: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw Firmware voor Connect bijwerkt, aangezien de meeste dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout.

OPMERKING: Links naar veilige nieuwe originele Connect Firmware zullen NOOIT openbaar in DEZE THREAD worden geplaatst, ze worden ALLEEN via een privébericht naar u verzonden.
Deel de firmware-update. Momenteel op OS-versie 59.00.441 NA N. Muziekdatabaseversie 00.07.000 en Fail Safe-versie 59.00.441. Hartelijk bedankt.

Hallo iedereen! Nieuwe firmware is nu beschikbaar voor 4A N of ADR in 74.00.324A Dit is ALLEEN de FIRMWARE, dat wil zeggen het besturingssysteem voor uw Mazda Connect of MZD Connect, dat ALLEEN de .up Firmware gebruikt. ALS u kopieën wilt, MOET u mij privé een bericht sturen voor de link om het bestand te downloaden, ALLE installatie-instructies etc. zijn inbegrepen in de link. Ik lever ALLEEN de originele Mazda-bestanden, ik hack niet, ik raad GEEN Tweaks aan, omdat ze meer gedoe zijn dan ze waard zijn. ALLEEN de ORIGINELE bestanden die ik lever, precies dezelfde als die uw Mazda-dealer zou gebruiken, niets anders. Dit betekent dat ALLE regio's wereldwijd die de .up Firmware gebruiken, 74.00.324A gebruiken als de nieuwste en meest actuele Firmware. 74.00.324A NA N voor Noord-Amerika, VS, Canada, Mexico, etc. 74.00.324A EU N voor Europa en het VK, etc. 74.00.324A 4A N (ADR) voor Australië, Nieuw-Zeeland, Midden-Oosten, Thailand, Zuid-Afrika, Oceanië, etc.
Hallo, kunt u 74.00.324A NA N voor Noord-Amerika delen?

View attachment 886 OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U KOSTEN IN REKENING BRENGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAÏNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN! Ja, deze Firmware-update is voor alle Mazda 2's met het volgende touchscreen zoals hierboven getoond, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst. Het echte Mazda Firmware-onderdeel dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft alleen maar mij een bericht te sturen met het land en de regio die u nodig heeft, samen met uw huidige versienummer in de auto dat vandaag in gebruik is, dan stuur ik u de juiste downloadlink terug. Om erachter te komen welke versie er nu in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende: 1. Raak het rode ronde tandwiel van "INSTELLINGEN" op het startscherm aan. 2. Vervolgens bovenaan het scherm, helemaal rechts, de grijze map "Systeem". 3. Scroll omlaag op het scherm naar "Over", raak Over aan. 4. Raak vervolgens "Versie-informatie" aan, dit toont u de huidige Firmware die vandaag in uw auto in gebruik is en de land- of regiocode zoals EU N, of NA N of 4A N, dus vertel me dit ook in uw retourbericht. Zodra u de nieuwste firmware hebt geïnstalleerd en in de auto hebt gebruikt, moet u de twee sets echte Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven zich bevinden) passen. U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt gewoon ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect-systeem geeft. Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden. WAARSCHUWING ⚠ : GEBRUIK GEEN USB-FLASHDRIVE GROTER DAN 16 GB. OOK OPMERKING: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw Firmware voor Connect bijwerkt, want de meeste zullen dit nooit doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout. OPMERKING: Links naar veilige nieuwe Genuine Connect Firmware zullen NOOIT openbaar in deze thread worden geplaatst, ze worden ALLEEN via een privébericht naar u verzonden.
Hallo, kunt u mij de downloadlink voor 74.00.324A EU N sturen?

View attachment 886

OPMERKING: ER ZIJN MENSEN DIE U GELD VRAGEN VOOR DEZE UPDATES IN RUSLAND of OEKRAĂŹNE, of op eBay of Amazon, IK BRENG U NOOIT KOSTEN IN REKENING, U BETAALT NOOIT VOOR NIEUWE BESTANDEN!

Ja, deze Firmware-update is voor alle Mazda 2's met het bovenstaande touchscreen, dan ja, u kunt ook de werkende en 100% echte Mazda Carplay en/of Android Auto hebben als u dat wenst.

Het originele Mazda Firmware-onderdeel dat ik u lever, is allemaal gratis, u hoeft mij alleen maar een bericht te sturen met het land en de regio die u nodig heeft, samen met uw huidige versienummer in de auto dat vandaag in gebruik is, dan stuur ik u de juiste downloadlink terug.
Om erachter te komen welke versie er nu in uw Mazda 2 zit, doet u het volgende..
1. Raak het rode ronde tandwiel van "INSTELLINGEN" op het startscherm aan.
2. Vervolgens bovenaan het scherm, helemaal rechts, de grijze map "Systeem".
3. Scrol omlaag op het scherm naar "Over", raak Over aan.
4. Raak vervolgens "Versie-informatie" aan, dit toont u de huidige Firmware die vandaag in uw auto in gebruik is en de land- of regiocode zoals EU N, of NA N of 4A N, dus vertel me dit ook in uw retourbericht.

Zodra u de nieuwste firmware hebt geĂŻnstalleerd en in de auto hebt gebruikt, moet u de twee sets originele Mazda-onderdelen kopen en installeren, namelijk de gloednieuwe Aux Hub-box en de gloednieuwe kabelset van twee kabels die tussen de bestaande CMU in het dashboard (achter het touchscreen) en de nieuwe Aux Hub (waar de SD-kaartsleuven zich bevinden) passen.

U hoeft geen nieuwe onderdelen te installeren als u geen werkende CP/AA wilt. U kunt gewoon ALLEEN updaten naar de nieuwe en nieuwste Firmware 74.00.324, die u de nieuwste updates en een sneller te laden en te gebruiken MZD Mazda Connect-systeem geeft.

Let op: ik lever of help helemaal niet met AIO TWEAKS, u moet een nieuwe thread starten, vraag me hier alsjeblieft niet naar AIO Tweaks, ik zal niet antwoorden.

WAARSCHUWING âš  : GEBRUIK GEEN USB-FLASHDRIVE GROTER DAN 16 GB.

LET OOK OP: Vertrouw er niet op dat uw Mazda-dealer uw Firmware voor Connect bijwerkt, aangezien de meeste dit nooit zullen doen, tenzij u klaagt over een specifiek probleem of fout.

OPMERKING: Links naar veilige nieuwe originele Connect Firmware zullen NOOIT openbaar in DEZE THREAD worden geplaatst, ze worden ALLEEN via een privébericht naar u verzonden.

Hallo, ik zou het op prijs stellen als u de nieuwe 74.00.324 EU-update zou kunnen sturen. Denk je dat het de laatste update zal zijn? Ik ben onder de indruk van de levensduur van dit systeem. Ik ken het gedrag van andere merken niet, maar ik denk dat de continue ondersteuning van een 10 jaar oud systeem op zijn minst zeldzaam is.

141 - 160 of 447 Posts